חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרונות בשיעור גלישה אחד על אחד

למה שיעור גלישה פרטי יקפיץ את הגלישה שלך בכמה רמות ובזמן קצר יחסית?
שיעורי גלישה למבוגרים

סביבה משתנה ומאתגרת

כל אחד יכול ללמוד לגלוש, השאלה היא תוך כמה זמן. היות וספורט גלישת גלים הוא ספורט אקסטרים והוא תלוי בתנאי טבע הולכים ומשתנים ולפעמים אף מאתגרים, קצב ההתקדמות והלמידה הוא איטי ודורש שעות מים רבות, סבלנות והתמדה. שיעור גלישה עם מדריך מקצועי ומנוסה יחסוך לכם זמן רב ותסכול, יתן לכם בסיס נכון ללימוד הטכניקות השונות בגלישה וההבנה של הגל, הזרמים והים ויחזק את תחושת ההצלחה והמוטיבציה שלכם.

התמודדות עם קשיים ופחדים בים

חשוב להכיר אחד את השני ברמה האישית ולהבין מהם הפחדים והמגבלות של כל אחד. אחד מפחד מגלים גבוהים והשני יש לו מגבלה פיזית. כשניגשים ללמוד גלישה באופן פרטי, חשוב להתאים בין המדריך לתלמיד. החיבור והקשר שנוצר הוא הדבר החשוב ביותר. לכן אצלנו בגלים בית ינאי נעורים, חשוב לנו לקיים שיחה אישית לפני האימון ובה נבין את הרקע, המטרות והיעדים של התלמיד על מנת להתאים לו מדריך שיענה לדרישותיו.

לימוד גלישה יסודי והבנה מעמיקה של הים

אם אתם בצעדיכם הראשונים בעולם הגלישה חשוב ללמוד את אבני הדרך בגלישה, שכיבה נכונה על הגלשן, חתירה נכונה, קפיצה נכונה, עמידה מדויקת וזוהי רק ההתחלה. חשוב לנו בתור בית ספר שמי שמגיע לים יבין אותו: קריאת הים, קריאת הגלים, זרמים, רוחות, איך הם משפיעים על הגלים, איזה סוגים של גלים יש. אנחנו עושים את זה בעזרת שיעורים עיוניים בכל נושא ומשתמשים בטכניקות לימוד ייחודיות כגון צילומי וידאו וניתוחם, אימוני כושר המתאימים לגולשים, יוגה והמון אהבה למקצוע.

היתרונות בשיעור גלישה אחד על אחד

גלישה היא ספורט אינדיבידואלי ולא קבוצתי, לכן הקושי בו גולשים מתחילים רבים נתקלים בו הוא זיהוי הבעיה או השגיאה החוזרת על עצמה שוב ושוב, מה שגורם לתהליך התקדמות איטי מאוד. על הגל הכל קורה כל כך מהר וקשה לגולשים להבחין ולנתח את טעויותיהם.

היתרון בשיעור או קורס גלישה פרטי הוא שהמדריך ביחד עם המתאמן מזהים את הנקודות אותן צריך לשפר ועובדים עליהם. המדריך צופה ומלווה את המתאמן באופן צמוד לאורך כל האימון, מבחין בטעויות ונותן דגשים אישיים וטיפים. בנוסף, בשיעור גלישה פרטי יש מקום להביא את הפחדים, הקשיים והמגבלות של המתאמן ולהתקדם בקצב הנכון והמתאים לו.

תיאום שיעור גלישה פרטי או קורס מקצועי

אנו בגלים בית ינאי נעורים בית הספר לגלישה מציעים שיעורי גלישה לכל הרמות. בין אם מעולם לא עליתם על גלשן או אם אתם כבר גולשים מנוסים, נתאים לכם מדריך גלישה מקצועי שיענה על הצרכים שלכם וידאג לקדם אתכם בגלישה ביסודיות והצלחה.

מוזמנים לקרוא עוד על שיעורי הגלישה והקורסים המקצועיים שלנו או להשאיר פרטים.

שובר מתנה

מכירים את אלה שאף פעם לא יפרגנו לעצמם במשהו שהם תמיד רצו לעשות? אז הנה מתנה מיוחדת וחוויתית לבן אדם אהוב שהוא יזכור לכל החיים.
בגלים בית ינאי נעורים ניתן לרכוש שובר מתנה חגיגי ומעוצב לבחירתכם עם הקדשה אישית.
תוכלו להעניק שיעור גלישה או סאפ חוויתי ליחיד, זוג או קבוצה, קורס גלישה מקצועי בן חמישה מפגשים, כרטיסיית השכרות או שובר כספי למימוש בחנות הגלישה שלנו.

מלאו את הפרטים ואנו ניצור איתכם קשר לרכישה. שובר המתנה יישלח אליכם עם הקדשה, החוויה עלינו!

פה תוכלו לשאול אותנו על היתרונות בשיעור גלישה אחד על אחד
ונחזור אליכם בהקדם עם כל התשובות
דילוג לתוכן