חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימוד סאפ והשכרות

הידעתם שהמילה ״סאפ״ היא למעשה קיצור באנגלית של Stand Up Puddle?

חתירת סאפ הינה ספורט המשלב אלמנטים רבים ביניהם יציבות, כוח וסיבולת ומפעיל מספר רב של שרירים במקביל. זאת בנוסף להנאה הרבה מהים והטבע, הרוגע והשקט.

חתירת סאפ או גלישת סאפ?

סאפ מתאים לפעילות רגועה ולא מאומצת וגם למי שמחפש ספורט אקסטרים!

אנו מזמינים אתכם ללמוד חתירת סאפ או גלישת סאפ בשיעור סאפ בודד או קורס פרטי. ניתן להגיע לבד, כזוג או כקבוצה.

קורס סאפ הוא בן שלושה מפגשים של שעה בוא נכיר את הסאפ, נלמד להיעמד ולהתייצב, לחתור בצורה נכונה, לעבור את שבירת הגלים, להסתובב ולהכיר את הים והרוחות. לאחר מכן ניתן לצאת ולהתמודד עם הים והגלים באופן עצמאי.

אנו מספקים את כל הציוד הנדרש: סאפים איכותיים, חליפות גלישה בחודשים הקרירים או חולצות לייקרה בחודשי הקיץ ומדריך מקצועי צמוד שמלווה אתכם לאורך כל הדרך.

שיעורי הסאפ מתאימים לכולם החל מגיל 12 ועד גיל 80 ובלבד שיהיו בעלי ידע שחייה בסיסי

לימודי סאפ

שיעורי סאפ פרטיים

שיעורי סאפ

קבוצת חתירה סאפ

גלישת סאפ והשכרת ציוד

קבוצת חתירה על סאפ

אם אתם כבר סאפיסטים שמחפשים מסגרת בטוחה ונעימה, ניתן להצטרף לקבוצת החתירה הקטנה והמשפחתית שלנו.

קבוצות החתירה על סאפ נפגשות בחוף נעורים כשיש תנאי ים מתאימים לחתירה על סאפ ומשלבות בין היתר פעילויות כגון יוגה סאפ, גלישת סאפ ועוד. אנו מאמינים במתן יחס אישי ויצירת חוויה קבוצתית איכותית ולכן הקבוצה נשמרת קטנה ואינטימית.

חוף בית ינאי וחוף נעורים הינם חופים מוסדרים בעלי שירותי הצלה ועזרה ראשונה, שירותים, מקלחות וחנייה מסודרת לנוחותכם. בחוף נעורים ישנה מסעדה הפועלת בכל ימות השבוע ואתם מוזמנים לשלב את אימון החתירה עם ארוחת מפנקת על הים.

אם גם אתם רוצים לפתוח את היום בחתירת סאפ מרעננת, לסיים את היום בחתירה אל עבר השקיעה, או להגיע לחוויה מיוחדת וחד פעמית של חתירה בלב ים, צרו איתנו קשר לתיאום שיעור.

השכרת סאפ

רוצים להשכיר סאפ ולצאת לים באופן עצמאי? בגלים בית ינאי נעורים יש מגוון סאפים להשכרה בכל הגדלים ולכל הרמות. אנו ממליצים להתקשר טרם הגעתכם ולוודא שתנאי הים אכן מאפשרים פעילות סאפ אשר מתאימה לרמתכם.

קבוצת חתירה על סאפ

ממליצים עלינו

מאמרים אחרונים מהבלוג שלנו

פה תוכלו לשאול אותנו על לימוד סאפ והשכרות
ונחזור אליכם בהקדם עם כל התשובות

שובר מתנה

מכירים את אלה שאף פעם לא יפרגנו לעצמם במשהו שהם תמיד רצו לעשות? אז הנה מתנה מיוחדת וחוויתית לבן אדם אהוב שהוא יזכור לכל החיים.
בגלים בית ינאי נעורים ניתן לרכוש שובר מתנה חגיגי ומעוצב לבחירתכם עם הקדשה אישית.
תוכלו להעניק שיעור גלישה או סאפ חוויתי ליחיד, זוג או קבוצה, קורס גלישה מקצועי בן חמישה מפגשים, כרטיסיית השכרות או שובר כספי למימוש בחנות הגלישה שלנו.

מלאו את הפרטים ואנו ניצור איתכם קשר לרכישה. שובר המתנה יישלח אליכם עם הקדשה, החוויה עלינו!

דילוג לתוכן