חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרוייקטים חינוכיים לקבוצות וארגונים

אנחנו בגלים בית ינאי נעורים מאמינים שהים והגלישה הוא כלי טיפולי רב עוצמה. קבוצות ילדים ונוער רבות מגיעות אלינו עם קשיים וצרכים שונים אשר עוברים תהליך טיפולי, מרפא ומעצים דרך ספורט הגלישה וגלישה טיפולית.

בית הספר לגלישה גלים בית ינאי נעורים מציע מגוון פעילויות של גלישה טיפולית ופרוייקטים חינוכיים ליחידים ולקבוצות על ידי צוות של מדריכים בעלי ניסיון בגלישה, חינוך, טיפול והדרכת נוער. התכנית הטיפולית-חינוכית מותאמת באופן פרטני למטופל או לקבוצה ולמטרת התהליך.

"ים של הזדמנויות"

תכנית הנוער החינוכית-טיפולית של בית הספר לגלישה "גלים" – בית ינאי נעורים, פועלת משנת 2014 במטרה לתת לילדים ונוער ארגז כלים להתמודדות וערכים דרך הים וגלישה.

במהלך התכנית החניכים חווים אינספור אתגרים מנטליים ופיזיים כאחד, כל זאת במטרה לציידם בארגז כלים שישמש אותם במהלך תהליך ההתפתחות כאדם עצמאי ובוגר. התכנית שמה דגש על העצמת בני הנוער על ידי התמודדות עם הצלחות וכישלונות, חיזוק תחושת המסוגלות, הבטחון העצמי, חוסן מנטלי ועמידה באתגרים שונים הניצבים במהלך חייהם הבוגרים.

פרויקט הדגל שם לעצמו מטרת על, שימוש בגלישת גלים ככלי חינוכי וטיפולי לשם העצמת ילדים ובני נוער ופיתוח מנהיגות תוך חתירה למצוינות ערכית ומקצועית. אנו מאמינים בלב שלם בתהליך אשר יכשיר את הילדים ובני הנוער לבאות ואנו מגשימים זאת תוך שימת דגש על מערכי פעילות מגוונים ומכווני מטרה לשם השגת יעדים הן פיזיים והן מנטליים.

תכנית "ים של הזדמנויות" מציעה מסגרת התערבות לא שגרתית, חלופית ובעלת יתרונות לבני נוער במצבי ניתוק וסיכון. גישת הטיפול האתגרי (גלישה טיפולית) מציעה גישת טיפול ממוקדת עשייה, המתרחשת בסביבה לא מוכרת, טבעית ופראית (הים), בתוך "אקלים של שינוי", כשהטבע הוא הזירה והזרז לשינוי. עבודת השינוי מתמקדת בכוחות של המטופל, באתגרים איתם מתמודד, בהצלחותיו ומאפשרת שינוי בדפוסי החשיבה וההתנהגות לצד צמיחה אישית והתפתחות רגשית.

מה בתכנית?

הפעילות הינה פעילות ימית המשלבת טיפול אתגרי והקניית ערכים באמצעות מגוון פעילויות ימיות ובעיקר גלישת גלים וחתירה על SUP. בסוף כל מפגש תתקיים שיחה קבוצתית בה המשתתפים יעבדו את החוויות שעברו. ההדרכה מתבצעת ברמת הקבוצה בדגש על גיבוש ועבודת צוות והן ברמה הפרטנית והן ברמה הקבוצתית אל מול המטרות שהוצבו מראש.

פרטים טכניים ובטיחותיים שחשוב לדעת

• בית הספר פועל בפיקוח משרד החינוך ובשיתוף פעולה עם מועצה אזורית עמק חפר.

• חניכי בית הספר מבוטחים ביטוח אתגרי מלא לכל אורך שעות הפעילות.

• יחס אישי של מדריך אחד לכל חמישה חניכים.

• חוף בית ינאי וחוף נעורים הינם חופים מוכרזים ומקיימים שירותי הצלה וחובש במשך עונת הרחצה.

• בית הספר מספק את כל הציוד הנדרש: גלשנים, חולצות, חליפות גלישה בחורף.

ממליצים עלינו

מאמרים אחרונים מהבלוג שלנו

פה תוכלו לשאול אותנו על פרוייקטים חינוכיים לקבוצות וארגונים
ונחזור אליכם בהקדם עם כל התשובות

שובר מתנה

מכירים את אלה שאף פעם לא יפרגנו לעצמם במשהו שהם תמיד רצו לעשות? אז הנה מתנה מיוחדת וחוויתית לבן אדם אהוב שהוא יזכור לכל החיים.
בגלים בית ינאי נעורים ניתן לרכוש שובר מתנה חגיגי ומעוצב לבחירתכם עם הקדשה אישית.
תוכלו להעניק שיעור גלישה או סאפ חוויתי ליחיד, זוג או קבוצה, קורס גלישה מקצועי בן חמישה מפגשים, כרטיסיית השכרות או שובר כספי למימוש בחנות הגלישה שלנו.

מלאו את הפרטים ואנו ניצור איתכם קשר לרכישה. שובר המתנה יישלח אליכם עם הקדשה, החוויה עלינו!

דילוג לתוכן