חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לבחירת קייטנת גלישה

טווח גילאים

הקיץ קרב ואיתו מתחילה עונת ההרשמה לקייטנות. בית הספר לגלישה גלים בית ינאי נעורים מציע לכם לשבור שגרה ובגדול, לאפשר לילדיכם שבועיים שלמים בים, לצאת מהמסגרת הרגילה של ההפעלות בקייטנות ולהשתתף בקייטנת גלישה אשר תעניק לילדים, למידה משמעותית, פעילות גופנית, גיבוש וחוויה חברתית והרבה הרבה הנאה.

אז למה חשוב לשים לב כשבוחרים קייטנת גלישה לילדים?

בטיחות בקייטנת הגלישה

הדבר החשוב ביותר בלימוד גלישת גלים לילדים זה בטיחות. גלישת גלים הינה ספורט אתגרי המציב את הילדים במצבי קיצון ולכן חשוב ביותר לדעת שהם נמצאים בידיים טובות. חלק בלתי נפרד בשמירה על הבטיחות הינו מדריכים מוסמכים ומנוסים המתודרכים בכל כללי הזהירות והבטיחות והקפדה על שימוש בציוד מקצועי ותקין.

תעודות ואישורים חובה בקייטנת גלישה

לא כל ההורים יודעים זאת אבל חשוב לדעת שמשרד החינוך אחראי גם על החינוך הלא פורמלי כמו חוגים וקייטנות. כדי שקייטנה תקבל את אישור משרד החינוך על המדריכים להיות בעלי תעודות הדרכת גלישה מוכרות במשרד החינוך ועל הקייטנה לעמוד בתווי תקן מסוימים ובהם שמירה על היגיינה ונוחות ותנאים מספקים של צל ומים במהלך הימים החמים.

יחס בין חניכים למדריכים

ברוב הקייטנות כיום ישנו מצב שמדריך אחד אחראי על עשרים-שלושים ילדים. קייטנת גלישה של בית הספר גלים בניגוד לקייטנות אחרות מקפידה על יחס של מדריך אחד על כל שישה ילדים. הקפדה יתרה זאת נועדה לאפשר למדריכים קשר עין מלא עם כל הילדים במים והנחייה צמודה של הילדים בתוך המים תוך מתן יחס אישי לכל ילד וילדה.

בטיחות

קייטנת גלישה פועלת עם מדריכי גלישה בעלי תעודת מגישי עזרה ראשונה. זאת בנוסף לביצוע פעילות הקייטנה בתוך חוף מוכרז ובו מצילים וחדר עזרה ראשונה.

הווי ובידור

בסופו של דברים הילדים נרשמים לקייטנה כדי לשבור את המסגרת היבשה וליהנות מהחופש הגדול. קייטנות גלישה מעניקות לילדים חוויה של גיבוש קבוצתי תוך העצמה אישית של כל אחד ואחד מהילדים והנאה אולטימטיבית מהחופש, הים והגלים.

קייטנות גלישה לילדים מתאימות לילדים ונוער מגיל 7 ועד בני ובנות 20. הקבוצות מחולקות על פי שכבת גיל ועל פי מתקדמים ומתחילים. קייטנת גלישה תעניק לילדים שלכם חוויה של העצמה, של מסוגלות, התמודדות מול אתגרים והנאה אשר יביאו אותם משוחררים ומוכנים לשנת הלימוד הבאה.

למידע על קייטנת הגלישה הקרובה לחצו כאן או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צילום: הדס כרמון

ממליצים עלינו

פה תוכלו לשאול אותנו על המדריך המלא לבחירת קייטנת גלישה
ונחזור אליכם בהקדם עם כל התשובות

המועדונים שלנו ממוקמים בשני חופים במועצה אזורית עמק חפר

בחרו איפה ברצונכם להירשם:

שובר מתנה

מכירים את אלה שאף פעם לא יפרגנו לעצמם במשהו שהם תמיד רצו לעשות? אז הנה מתנה מיוחדת וחוויתית לבן אדם אהוב שהוא יזכור לכל החיים.
בגלים בית ינאי נעורים ניתן לרכוש שובר מתנה חגיגי ומעוצב לבחירתכם עם הקדשה אישית.
תוכלו להעניק שיעור גלישה או סאפ חוויתי ליחיד, זוג או קבוצה, קורס גלישה מקצועי בן חמישה מפגשים, כרטיסיית השכרות או שובר כספי למימוש בחנות הגלישה שלנו.

מלאו את הפרטים ואנו ניצור איתכם קשר לרכישה. שובר המתנה יישלח אליכם עם הקדשה, החוויה עלינו!

דילוג לתוכן